Dankwoord voorzitter Jan Kalter.

Namens de Wsv Emmen voorzitter Jan Kalter:

Een zeer succesvol verlopen WK Paracycling ligt achter ons !!

Als voorzitter van Wsv Emmen ben ik er enorm trots op dat dit succes mede te danken is aan de inzet van onze vrijwilligers ! Onze vereniging heeft namelijk heel veel mensen bereid gevonden om als vrijwilliger te helpen bij dit prachtige evenement. Sommigen hielpen een paar uur, sommigen de héle week, de één bij het wedstrijdgebeuren en de ander in de catering. Maar allemaal waren ze even enthousiast !!

Hoe dan ook: zonder jullie vrijwilligers gaat zo’n groot evenement niet lukken. Daarom, namens Wsv Emmen, een heel groot woord van dank aan al die “oranje-hemden” voor jullie fantastische inzet: “Samen stonden we sterk“

Iedereen kan nu nog eens nagenieten door de prachtige fotoreportages van Fred en Astrid te bekijken. Veel plezier!

Jan Kalter, Wsv Emmen

17-9-2019