Tijdschema en reglement ICW Noord Wintercompetitie is bekend

Op zaterdag 5 oktober start de ICW Noord wintercompetitie voor veldrijden en MTB op het mooie parcours vanaf het Nije Hemelriek te Gasselte. In totaal staan er 12 wedstrijden op het programma, de afsluiting is op zondag 2 februari op het parcours rondom de Kibbelkoele.

WSV Emmen zal de organisatie van 3 wedstrijden voor haar rekening nemen, op zaterdagavond 14 december wordt de traditionele avondcross georganiseerd op de Meerdijk, op zaterdag 2 november wordt de wintercompetitie verreden op het parcours van de districtskampioenschappen voor het veldrijden te Dalen en zondag 2 februari op het parcours rondom de Kibbelkoele.

Het reglement en tijdschema is via deze link of via de website van KNWU Noord terug te vinden.